Sude-96 Kızlar günde 3,4 kere karnımı kramp giriyor geçiyor iki dk sonra acayip acıyor genelde yatar pozisyonda oluyor normalmi
OOzge25 Sude-96 aynısı bana da oluyor. Uykudan bile uyandırdığı oluyor. Salı kontrolüm var doktora sorcam
Lavantakokusu Sude-96 benimde gerilme gibi acım oluyor birde sağ sola dönerken oluyor sancı değilde acıma benimki 33.haftadayız bizde, artık büyüdüler iyice bebişler ondan sanırım
Sude-96 Papatyamevsimi-89 yok ya bebek hareketi değil kramp gibi canım yanıyor bildiğin başta bende öyle mi acaba dedim ama değil
[silindi] Banada oluyo ayaktayken otururken değilde hep yatarken, 33+1im bende. Sanırım bebeler doğuma hazırlanıyo yalancıktan kasılıyolar 😁
Sude-96 OOzge25 çok acıyor bende uykudan uyanıyorum geceleri o acıya :( bende cuma gideceğim ama tehlikelimi yazayımmı doktora bilemedim
[silindi] Sude-96 doktor kontrolünde sor mutlaka bende salı günü gidicem sorcam bakalımmmm o değilde ben herkesten gizli evde doğurmaya karar verdim çünkü çok korkuyorum kesiden dikişten 😁😁😁
OOzge25 Sude-96 erken doğum riskin vardı demi? İstersen yaz coşkun hocaya. Ama şey mi acaba yalancı sancılar bu şekilde mi oluyor ki. Hep tecrübesizlik işte bilemiyoruz :(
Sude-96 [silindi] soracağım :) bende çok korkuyorum üstelik erken doğum riskim var ama evde doğum daha korkunç bence 😂
Sude-96 OOzge25 evet öyle bi durumum var herkes bendede oluyor demiş normal galiba sancı gibi değil çünkü yani en azından doğum sancısı değil 😂 yalancıysada sorun yok demektir 🙏🏻
Sude-96 Lavantakokusu aynen gerilime gibi sancı gibi değil dönerken de oluyor benim herkes oluyor yazmış normal demekki
kucukkoalam Bu gece bende de oldu, resmen karnım acıdı. Ama her tarafı değil, karnımın sağ tarafıydı. Geçmesi birkaç dakika sürdü. Çok korktum ben de. İnsallah normaldir. Benim de cuma kontrolüm var.
kucukkoalam Sude-96 yani hem imom kullanıyorum hem de osteocare. İkisinin içinde de magnezyum var, günde bir tane de maden suyu tüketmeye çalısıyorum. Artık hala magnezyumsa sebebi ne yapacağımı bilemedim. 31. Haftamdayım ben de.