Kızlar çok heyecanlıyım uyuyamıyorum 🥺 41+3 olduk ve yarın sabah suni sancıyla Doğum başlatılacak allahin iziniyle. Biraz korku, mutluluk, heyecan ve stress herşeyi bi arada yaşıyorum. Suni sancıyla doğuma girenler, nasıl geçti? Sancılarınız nasıldı? Benim 2-3cm açıklığım var, sancılarım çok yoğun bi şekilde geliyor ama düzensiz😶