tupikbebiskom ameliyathanede uyandırdılar. İlk anlamıyorsun ağrı galan 5 dk sonra algılıyorsun herşeyi zaten çünkü ayılma anında her taraftan bi ses geliyor. Ağrı öyle adet sancısı gibi değil zaten ağrıyan yer rahim değildi sanırım tanım ağrıdı benim dikiş yerlerimde yoktu ağrı , genel anestezi de bayıltmadan ayıkken takıyorlar ameliyathane de sedyede yatarken vajinaya bi su sıkıyorlar sonra sokuyorlar , ayağa 8 saat sonra kaldırıyorlar , zaten bebek gitmiş 1 saat sonra ben gitmişim yanına ayılınca sordular emzirir misin diye zaten sütüm olmayacaktı ve ağrıdan acıdan gözüm görmüyordu hiç bişey mama verin dedim , sondayı ayağa kaldırmadan çıkartıyorlar baya kan vardı zaten , karnıma bastırmadılar odada kum torbası koydular ama çok acıtıyordu elimle destek verdim hep ve fazla durdurmadım zaten doktora da diyip aldırdık torbayı , benim karnımın şişliği inmişti baya bazısının inmiyor mesela boşluk faln görmüyor gözün alt karnım çok ağrıdı benim ameliyat için kesilen yerde hiç bişey yoktu hala da yok zaten de yine alt karın kısmı ağrıyor , ben ağrı kesici sonrası biraz rahatlayıp kendime gelince emzirmeyi deneyim dedim hemşireler geldi nasıl emzirmem gerektiğini gösterdi hatta daha sonrasında da çağırdım tutturamıyorum faln diye tekrar tekrar gösterdiler , emzirirken sonra yan yatırınca kusarsa genzine kaçmasın diye hep yan koyduk biz , ilk 24 saatte gittik doktpr muayene etti ( farklı ildeki özel hastaneye gittim doğum için ) sonra yatış işlemi yapıldı odaya yerleştik genel kan testleri verdim sonuca göre anestezici ile görüştüm ve doktorumu beklemeye başladım daha sonra kıyafet verdiler hazırlanıp doğumhaneye götürdüler orda sonra takıldı doğum başladı bitti odaya çıktık serumlar ilaçlar falan sonra yürüme işlemi oldu sonrasında gaz ve büyük tuvalet beklettiler yapmak gerekiyormuş. Ona göre yemek yemeye başlıyorsun hergün doktor gelip kontrol etti iyi hissettikçe yürüdüm 2 defa git gel yaptım yani öyle saatlerce değil kötü oldukça ağrı kesici istedim. Bebekten sadece topuk kanı için rahatsız ettiler. Bu şekildeydi işte aklına takılan bişey olursa sorabilirsin 🥰