MinikMucizeninAnnesi 32 haftalık hamileyim.(31+4) Bi kaç saattir kaşık ağrım var ve az önceden beri ara ara belime vuruyor gibi sanki 😟 Dayanılmayacak gibi değil ama hafif hafif?! Bebeğin baskısından mıdır acaba 😒
MinikMucizeninAnnesi nilay0735 Her ufak sancıda doğurucam diye korkuyorum 30.haftadan sonra da böyle birşey oldu bana anlamadım gitti 😂
Saliha16 Bendede bu sabah uyurken oldu. 30 haftadayım ve kasığımda ağrı oldu ayrıca vajnamda böyle kasılma gibi şeyler oldu ama sonra geçti bilemiyorum
MinikMucizeninAnnesi Sude-96 İnanır mısınız hiç adet ağrısı sancısı çekmedim desem 😂 WC girer regl olduğumu görürdüm hep hiiiç ağrım sızım olmazdı 😄 belki çok çok minik bi karnıma kramp girerdi oda kendimi üşüttüysem o kadar 😬
Sude-96 MinikMucizeninAnnesi çok enteresan 😂 Ben de çoğu kadına göre şanslı olduğumu düşünürdüm bu konuda kırk yılda bir oluedu 😂 O zaman şöyle söyliyim normal bir ağrı değil böyle ağrı oluyor ama arada böyle bir şey giriyor ve cidden ağır bir şey 😂 bence siz doktorunuza ulaşabiliyorsanız hissettiğiniz şeyi ona yazın çünkü bilgim olduğu için söylüyorum korkutmak asla istemem 31. haftada ağrılarım oldu açıklığım varmış durdurdular kapattılar yoksa doğuruyordum az kalsın
MinikMucizeninAnnesi Sude-96 bir kaç güne kontrolüm var ama bu durum geçmezse kontrole sabah gitmeyi düşünüyorum ☺️ Teşekkür ederim 😌 Sizede çok geçmiş olsun ❤️🩹
Sude-96 MinikMucizeninAnnesi erken doğum riski olan, o korkuyu yaşamış bir anne adayı olarak hemen doktora gitmenizi öneririm rica ederim Teşekkürler 🙏🏻