Kızlar merhaba 4-5 gündür beyaz renkli çok yoğun akıntım vardı ama beyaz diye çok umursamadım bugün o akıntı sarı renge dönüştü ve yoğun. İdrar yolu enfeksiyonum vardı ama geçti 2 hafta once tahlil yapıldı temizdi yine mi tekrarladı yaa :( basına gelen var mı doktora gideceğim cuma günü tekrar test vereceğim erken doğum olayım varı bide neden geçmiyor bu illet çok az miktar da olıyırdu bu arada