Dygzgr Tam olarak seninle aynı hafta aynı gün aynı şey oldu adet sancısı gibi bir şeylerim oldu doktora yazdım hastaneye geç dedi muayene sonucu bir santim açıklık gördüler ve yatış verdiler, ciğer geliştirici iğne, serum, ilaçla Ertesi gün kapandı rahim ağzım allah şükür taburcu oldum bi kaç gün daha kıllandım o ilaçları aynı süreci ben de yaşadım çok korktum seni anlayabiliyorum ama durdururlar merak etme. Çok alttan muayene iyi değil diyorlar açılmayı artırır diyorlar haberin olsun sormak istediğin birşey olursa buyur bu arada 17 gün geçti şimdilik hala doğurmadım