Tazeeannne Kızlar en çok korktuğum şey doğuma giderken hazırlıksız yakalanmak. Hemen Tüy dökücü krem kullansam sizce zararı olur mu yada kullanan oldu mu aranızda
SgeceC Tazeeannne ayni dusunceyle gecen kontrol de doktoruma sordum asla tavsiye etmiyorum zararli dedi dedim tamam elden bisey gelmiyor💁😂
Tazeeannne busracmm hamilelik sürecinde zaten ağda yaptırıyorum. Doğuma giderken hazırlıksız yakalanmaktan korkuyorum. Sancım başladığında kuaföre gidecek değilim :)
Havvamu Tazeeannne görmeden yapmaya alisirsaniz zor degil ..ayna tutarak karsinizda vs yapabilirsiniz sonra eliniz alisiyor…😚
_yagmurcuum_ 34 haftalığım jilet nasıl olacak ki karnım kocaman heralde nasıl yakalanırsak öyle gideceğiz 🤦🏻♀️ Uzadıkça hemen ağda
Zlyhky _yagmurcuum_ bende geçen hafta aldırdım önümüzdeki hafta doğum e çok cikmamais olacak nasıl agda yapım 😂😂kaldım mi ortada
_yagmurcuum_ Zlyhky bende 35 haftalığım doktor bir dahaki kontrolde doğuma hazırlık testleri yapacağız dedi içinde çatı muayenesi de olabilir diye gitmem gerekiyor sonrasında Allah büyük😂
Hazall34 _yagmurcuum_ bende bugun doktora gittim 2 hafta sonra gel dedi sadece bana öyle bir şey söylemedi 🤦♀️
_yagmurcuum_ Hazall34 bilmem ki ben yarın 35e giriyorum 33. Hafta olan kontrolde aç karna gel doğum hazırlığı için testler yapacağız dedi 🤷🏻♀️
Hazall34 _yagmurcuum_ baş geliş normal dogum olur gibi dedi onun harici 2 hafta sonra tekrar gelmemi test falan da yapmadı normal kontrol e gittim sadece.
_yagmurcuum_ Hazall34 bizimki hala çarpraz yatıyor baş gelişe de dönemedik daha 😂😂 büyük bir belirsizlik içindeyim