Sevgili anneler ben 34+6 hamileyim en son Dr kontrolüne 32 de gittim birdahaki kontrol 36da dün gündüz ve gecesinde belim çok ağrıdı ama bu haftalarda normaldir diye düşünüyorum sonra dün akşam bel ağrılarım hafifledi geçti ama ben lavaboya gittiğimde genital bölgem yıkayıp silerken popo kısmında bir parça geldi elime ben peçeteyle silene kadar fark etmemiştim ve hafif sızlanma oldu anladığım kadarıyla basur oldum ama çok korktum birden elime et parçası gelince ve hemen yatak odasındaki aynaya çift ayna yöntemiyle baktım oraya ve et parçası biraz büyük ve kapatmış önünü ve bu bel ağrılarım dan sonra oldu ve dünden beri korkuyorum basur böyle bir kaç saatte ortaya çıkan bişey mi doğum yapınca geçer mi hamileliğim boyunca hiç kabızlık gibi sıkıntılar çekmedim o konuda çok rahattım ama dünden beri korkuyorum bu sebeple de normalse eğer doktora gitmiyim diyorum yanlış cümleler kurduysam affınıza sığınıyorum