Bebegim4 anam anam anammmm neler yaşamışsın kız ALlah yardımcın olsun valla🙏 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin, sezeryan mezeryan alsınlar eğer bebiş yeteri kadar büyümüşse 🙏 gaz sancısını küçümsüyolar bide kız aynı doğum gibi yeminle ecel terleri döküyo insan seni çok iyi anlıyorum hamilelikten önce apandistim patladı diye acile gittim ilaçlı tomografiye kadar çekildi saatlerce testler bilmemneler en sonunda gaz sancım varmış o kadar 😁😁😁