deletedmom734 20+5 teyim ayakta durunca direk ayaklarım şişiyor başka bir şikayetim yok preeklemsi belirtisi olabilirmi? Erkenden ödem sorunu yaşayan varmı benim gibi çok korkuyorum yarın sabah doktorumu arayacağım ama dayanamadım sabaha kadar :((
Bahar54 deletedmom734 tansiyonun nasil seyrediyor peki? Tahlille belli olur en kesin idrarda proteine bakmalari lazim canim. Ödem tek basina preeklampsi belirtisi olmaz.
Seydahmet deletedmom734 ben 18. Haftadan beri şişim. Tuza suya da dikkat etmeye çalışıyorum üstelik. Ama tansiyonum ve idrar tahlillerim hep normal çıkıyo. Tek başına şişlik belirti değil o yüzden bence. Tansiyon takibi idrar tahlili yapın bence 😊
Yas35 deletedmom734 yok canım tek ayak şişmesşyle eksemsi teşhii konulamaz. Önemli olan tansiyon. Tuzlu yiyorsundur ayakta fazla kalıyorsundur. Hamileliğin olmazsa olmazı ahak şişmesi😊
deletedmom734 Yas35 öylemi dersin arkadaşım? Walla bilemedim bende erken gibi olduğu için endişe ettim ben sanki hep son aylarda şişer diye duydum ben daha 4.5 5 aylığım:( tuza hiç dikkat etmiyorum açıkcası ekmek falanda yiyorum :(
Muhammedamine deletedmom734 benimde şişiyor ellerim ayaklarım çok erken başladı hatta sabahları kalktığımda basamıyorum gün içinde daha iyi ama gebelik zehirlenmesi gibi birşey olsa çok daha fazla belirtiler olurdu diye düşünüyorum tansiyon ateş gibi
deletedmom734 Muhammedamine benimde tek sıkıntım ayak şişnesi ayakta durmaya gelmiyor hiç uzanmqm lazım hep korktum bende
Erenreyyan deletedmom734 benimde ayaklarım şişiyor hamilelik te herkeste olan bişey bu. Tansiyon yüksekliği olur gebelik zehirlenmesi olsa
mucizemizibekliyoruzz deletedmom734 çok mu şişiyor ayaklarınız? Kimse bilemezki. Bence bi acile gidin baksınlar
Erenreyyan deletedmom734 evet yüksek tansiyon olunca baş ağrısı göz kararması filan oluyor belli ediyor kendini ama ara ara ölçmek lazım yinede
eliferdem deletedmom734 canım benim ödemim 18. hftada başladı şimdi 35. haftamdayım artarak devam ediyor her kontrolde idrar tsti yapılıyor çok şükür temiz çıkıyor
deletedmom734 eliferdem sıcaklarında etkisi olabilirmi aceba?? Sıcaklar tuz tüketimi vs? İlginötir bu şekildeni oluyor bilmiyorum ama yatarken çok iyiim
eliferdem deletedmom734 kesinlikle canım tuz ve sıcaklar çok etki ediyor ben bir de çalışıyorum sürekli ayak üstü olunca artık doğurunca normale dönecek sanırım