Ser_ Kızlar idrar yolu enfeksiyonu oldum. Ben kendim fark ettim özel bi hastanenin acilinde tahlil yaptırdım kendi doktoruma whatsapptan attım ama daha görmedi bişey söylemedi yani lökosit pozitif çıktı. Açıkcası az kasık ağrımda var 24 haftalığım korkuyorum acaba olan varmıı????
eezgitturk Ser_ kronik enfeksiyonum vardı canım hamilelikten öncede. İlaç içip düzelip öyle kaldım hamile. Ama diyorum ya kronikleşmiş artık birde diyorlarki hamilelikte genellikle karşılaşılan bir durum. 12 hastalıkken idrar yaparken yanma oluyordu öncedende bildiğim için ilaç yerine bir bardak suya iki yemek kaşığı sirke koyup yanma geçene kadar hergün içtim. Bebeğede zararı yok doktoruma sordum. Sende sorabilirsin. Şuan 20.haftamdayım çok şükür geçti. Denersen ve sende faydasını görürsen bana bi dua etsen çok sevinirim canım 😂
yildizerdogan Ser_ doktorum bana turna yemişi önerdi onu bir avuç kadar her gün yemeye çalış tadı biraz değişik ama yenilebilir
Ceren_01 Ser_ suyun içine sirke katın her lavabodan sonra sirkeli su ile temizlenin iç çamaşırı kullanmayın bir süre ve bol su tüketin benimde bu şekilde geçti
ayse12211 Ben şu an o durumdayım ve ilaç kullanıyorum 😔aşırı kasık ağrım var uzanıp kalkınca veya yürüyünce canım çıkıyor resmen
Cero-19 Ser_ bol su iç ,hazır gıda fakat food içecek asitli içecek tüketme su içerek atlatabilirsin 3 litre su iç , vajina temizliğine dikkat et , iç çamaşırını en ufak lekelenmede değiştir, su agrını da kesecek emin ol ♥️
Dilara22 Bende de vardi hala var. Bol bol su için. Günlük iki üç defa iç çamaşırınizi değiştirin. Ve utuleyerek giyin
Baburhulya Ser_ bol su iç benimde öyledi hatta vajinal kadar vuruyordu ilaçsız gitti dikkat ettim birde ben her gün limon lu su içiyorum o geçirdi bilememdim ama ilacisiz kurtardım temizliğe ve eşinle ilişkiye girme bir süre benim oseklide geçti çok şükür