Bsraa34 ay benim ki de Mahmut, eşim hep koymak istedi ve kararı netti. Ben de doğuma kadar konuşmayalım bu konuyu dedim. Beni geriyo stres oluyorum, kötü etkileniyorum doğumdan sonra konuşuruz dedim. Konuyu her açtığında kapattım. İki isim bulmuştu bi de amcasının ismi Ali vardı. Çocuğa Mahmut Ali ismini koyucaz diye uyku uyuyamadım resmen. 😀 Sonra kendisi vazgeçti çok şükür sadece Ali kaldı onu da ikinci isim olarak kullanıcaz.