Linayn1 kiyamam çok geçmiş olsun gözünüz aydin. Bende devlette doğum yaptım Bana da 0 açıklıkla 12 saat suni sanci verildi 12 saat sonunda 1, 2 cm açılma oldu ben dayanamdm doktorda acilmayacagini anladı sezeryena aldı hemen. 2 gün çekemezdm va vicdanlı doktora denk geldim galiba yoksa acimazdi başkası olsa.