24 ağustosta doğum yaptım ben nazan hanımın hastasıydım doktorumun ilgisinden bahsetmicem çok iyiydi çünkü, personel hemşire ters yapan vs olmadı. Hepsi çok ilgiliydi hasta bakıcı abla üstümü giydirdi altımı bağladı temizledi tekrar bağladı o anlarda çok utanmıştım kaç kre helallik istedim ama hiç utandırmadılar sadece bebek hemşiresinden hoşnut olmadım o da şöyle göğüs ucum yoktu bebek de haliyle tutamıyor şöyle bir iki uğraştı sonra bıraktı böyle olmamalıydı diye düşünüyorum açıkçası bir yolu vardır ama uğraşmadı mı işine mi gelmedi anlamadım onun dışında sorun yaşadığım içime sinmeyen hiç bişey olmadı