Merhaba Arkadaşlar🤗
Maalesef yinr bir düşük yaşadım😓 ilk düşüğümde 11 haftalıktım ve kürtaj oldum. İkinci düşüğümde ise 54 haftalıkkrn adet kanı hini akmış gitmiş. Üçüncü düşüğümde 8 haftalıkkrn kanamayla anlayıp hadtaneye gittim. Bana kürtaj olmam getekmediğini söylediler. Yoğun bir kanamayla oda krndilinden gitti. Almanyada yaşıyorum, burdada pek birşey yapmıyor doktorlar, bana dediki birdaha dene. Denemek istemiyorum kotkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan. Guatır var bende, bazıları ondan olabilir diyorlar, ama ailede herkezde guatır var ama hepsi cocuk sahibi.. ben niye olamıyorum😔 anne olmak istiyorum😞