39+4 oldum dün kontrolde dr suyumda biraz azalma var ama genel olarak normal sorun yok dedi nst’de de sıkıntı çıkmadı, ben epidural normal doğum istediğimden haftaya randevu alıp gel dedi 40. Haftaya gircem acaba bu 1 hafta içinde bebeğe zarar olur mu su azlığı 😟