Merhabalar kızlar 4bli sözleşmeli çalışanjm 32. Haftada çalışamaz raporum doktorum tarafından sgkya işlendi ama ben çalıştığım yere raporu o ara ulaştıramadım nasıl olsa sgkya işlendi diyede rahat davrandım şimdi 35. Haftadayım arayıp acilen getirmem onlarında işlem yapması gerektikleri söylendi yarın ulaştırıcam ama aklıma takıldı acaba birşey olur mu doğum parasından falan herhangi bi yerden kesinti falan olabilir mi bilgisi olan var mı