Lonelinesss benim kesenin şekli falan da bozulmuş artık özele gidiyorum normalde ama 3 güne düşmeZse gel vakumla alırız dedi ücreti de epey pahalı bugün birde devlete Doğum evine görüneyim dedim kürtaja gerek kalmayacağını kendiliğimden atabileceğime söyledi çok küçük dedi