Melisaelf gerçekten öyle benimde bir senenin sonunda oldu şuan beş aylık hamileyim.cok takiyordum üç farklı doktora gittim sanki her biri farklı bişey dicekmis gibi hormon testlerini üç kez yaptım hepsi aynı ve sorunsuz çıktı.ama ilişkilere bile bu kesin bebek gözüyle bakıyordum taaa ki yaz gelip bı tatil planı yapalım derken aklım tatile gitmiş bebeği falan unutmuşum farkında olmadan tatile karnımda bebeğimle gittim 😂