Melisaelf Arkadaşlar 4 aylık evliyim ve 4 aydır da korunmasız ilişki yaşıyoruz çocuk istiyoruz eşim çok stres yapıyor test ya da kan negatif çıkınca bazen ağlıyor çok şaşırıyorum ve benim de moralim bozuluyor daha yeniyiz diyorum stres yapmayalım diyorum tamam diyor ama içten içe takıyor bu durumu ne yapacağım bilmiyorum 🤦🏻♀️
Anne88 Melisaelf Canim daha 4 aylık evlisin hiç takmayın kafanıza bende 1 senelik evliyim 7 aydır deniyoruz olmuyor pko var bende ama bu ay ilk defa yumurta catladigini gördüm bekliyorum bir umut olmasa da üzülmem çünkü yol katdettik kaç aydır hiç büyüdüğünü gormemistik yumurtalıklarımin doktora gidin ikinizde eşin sperm testi vermediysee versin sen bı değerlerine baktır sabırla bekleyin en doğru zamanda sizi bulur inşallah ❤️
Mom3834 Melisaelf eşiniz 4 aya neden bu kadar takıyor ? Acaba sizin bilmediğiniz onun bildiği bir sorunu mu var. Cok garip geldi.. eğer yoksa öyle bir şey 4 ay cok cok normal ne var ki..
Melisaelf Anne88 İnşAllah gönlünce olur herşey canım🤍🙏🏻👼🏻 Ben baktırdım kendime sıkıntı yok çok şükür enfeksiyon vardı fitil kullandım geçti folik asite başladım eşimde sperm testi verdi biraz eksiklikler var ama doktor sizin çocuğunuz olur dedi ilaçlık değilsin dedi eşime ve sperm testinde stres yaptı evde yapsa eminim daha güzel çıkardı 🤍 yumurta çatlamasını nasıl anladın iğne mi?
Anne88 Melisaelf sağol canım amin doktor kontrolünde takip ediliyor yumurtalıklarım doktor ilişki günü felan veriyor ultrasonda doktor gördü catladigini
Melisaelf Mom3834 babasının geç olmuş ondan korkuyor bana da öyle olacak diye abisi çatır çatır yapıyor bence bu genetik değil yani evlendiği kişi de önemli
Melikeakarsu Melisaelf bir seneye kadar normal bir sene sonra olmazsa doktora başvurun bide yumurtlama günlerini takip et öyle iliskiye gir diğer günler pek tutmaz iliskiden. Sonra hemen ayağa kalkma 40 dk poponun altına yastık koy uzan sırt üstü lavaboya gitme iliskiden sonra
Rapunzel21 4ay ne ki, bugünlerin kıymetini bilin ☺️Biz 1yil 3ay çocuk istəmədik ki Kendi həyatımızı yaşayaq,2 yıl olcak bu ay ,yeni yeni olma umidindeyiz,onun için böyle kafanıza takmayın ☺️ evlilik sevgi üzerine kurulan birseydi, çocuk üzerine değil ☺️
Melisaelf Rapunzel21 doğru söylüyorsun benim ki çok istiyor psikolojik olarak ben de etkileniyorum 🤦🏻♀️
Rapunzel21 Melisaelf benimki diyor ki ,ben səninlə çocuk için evlənmedim ki ☺️2yil 15 Kasım’da olacak ☺️hep umutluyum 🥰 Allah’tan istəyirəm çünki, mucizemiz Allah’tan 😊❤️ Kafana takma,biran unut
Anne88 Melisaelf insallah herşey güzel olcak sizinde tez zamanda Rabbim nasip etsin banada isteyen herkese ❤️🥰
Happy_001 Melisaelf 2 sene Olcak dusuk yaptım 2 tane 1 kımyasal bu sene hamıle kaldım Rabbım wercegı gunu biliyor oyuzden acele etmeyin
Melisaelf Happy_001 Çok doğru söylüyorsun Allah herkese ilk başta sağlıklısını ve hayırlısını versin 🤍 MaşAllah
Melisaelf Rapunzel21 Çocuk için değil tabi doğru söylüyorsun 🤍o tadı tuzu yani Allah gönlüne göre versin
Happy_001 Melisaelf bana da esım degıl ama aılesı cok baskı yaptı artık piskolojim bozuldu ailemin yanına gıttım geldım 2 ay sorna hamıle oldugumu ogrendım ve kımseye soylemedim esım ve ben bılıdık onlara kalsaydı hep kotu yu cagirdi lar Rabbım vermıyınce vermiyor