edaer Kızlar hastane çantasında süt sağma makinesi koyulmalı mı? Tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim 😇
denizinnannesi edaer koymadim gerek yok bence biraz zorlaniyorsun ilk sut gelmiyo zaten ama mama takviyesi oluyor zaten ozamaan kadarda sütün geliyor 2 3 gün sabretmen lazim sadece
Senayyalcin edaer Kesinlikle olmalı hastanede olmayabilir o telaşla bir de eczane eczane dolaşıp süt sağıma makinesi aramak daha zor ki zaten gerekli bence çantada olmalı
RumeysaNur34 Ben almamıştım ebe bir tane alıp gelmesini şöylemişti eşime o gelene kadar da hastanede oluyor zaten onu kullanabiliyorsunuz ama ben doğum yaptığımda 2015 senesiydi şimdi virüs falan derken tedbir amaçlı al yanına istersen canım