dphnln Kadriyeeee Medicalpark hastanesindeki tüm doktorlar iyi galiba. Ben Ayhan Yılmaz’a gidiyorum. Eşi de aynı hastanede Mine hanım. Herkes çok seviyor ikisini de. Başından beri Ayhan beydeyim ve hiçbir sorun yaşamadım.
Kadriyeeee İlter beye gidiyormuş çoğu kişi ama çok yoğun diye ben istememiştim. Vakıf yaşam Semih beye başladım o da iyi gibi ama ilter beye geçmeli miyim sizce 🙈
dphnln Buse_ Ayhan Yılmaz öyle. O yüzden kendisini tercih ettim. Doktorumu çok seviyoruz eşim de ben de memnunuz başından beri.
DamlaKroluKulle İlk doğumumu tüm arkadaşlarımı ve ablamı harika bir şekilde doğum yaptıran eli çok hafif olan ve tüm detaylarına kadar anlatan doktorumu şiddetle tavsiye ediyorum puan 2. Bebeğime hamileyim 34 haftalık en baştan beri yine ona gidiyorum Memorial de Dr. Timur uğurlu harika bir doktor şiddetle tavsiye ediyorum
SuheylaCem DamlaKroluKulle Doğumunuzu da Memorial’de mi yaptınız?Ben de orada yapmayı düşünüyorum,o yüzden soruyorum.
glsmkll DamlaKroluKulle mrb timur beyin muayene ücreti nedir hastane doğum ücreti ne kadar aliyor bende tinur beye gecmeyi dusunuyirum
DamlaKroluKulle SuheylaCem Doktorum Timur bey kızıma doğum yaptığımda Medicalparktaydı orda kızımı doğum yaptım şimdi Timur bey Memorial de doğumum orda olacak allah nesil ederse sizin kim doktorunuz ve doğum ne zaman
SuheylaCem DamlaKroluKulle Funda Yazıcı Erol,hastane doktoru değil,özel.10 Kasım gibi görünüyor.Sizin ne zaman?
DamlaKroluKulle glsmkll merhaba timur beyin muayene ücreti 150 tl SGK lılara olan bu ama Doğumda sezeryan 3.500 tl
DamlaKroluKulle Evet aynı...ben Timur beyden çok memnunum bu ikinci hamileliğim ilkini de kızımı Timur bey doğurttu eli çok hafif hemen ayağa kalktım bütün arkadaşlarım bende sonra Timur beye gitti hepsi çok memnun bütçenize uygunsa kesinlikle gidin gece gündüz ulaşabiliyorum herşeyi detaylı anlatıyor