31+4 üm bende geçen haftalarda başladı gece uykumdan uyandırıyordu boğazıma kadar yandığını hissediyordum şükür ki birkaç gündür rahatım süt çok iyi geliyor , ayva , salatalık , bunları yediğim günler daha rahat geçiyor henüz ilaç kullanmadan rahatladım inşallah ilerlemeden kavuşuruz kızımla 🥰