Kızlar 34. Haftamda sancıyla gittim böbrek büyümesi varmış sağ böbreğim biraz büyükmüş hep soluma yatıyorum hiç sağıma dönmüyorum sabaha kadar 37.haftama girdim doktor dün kontrolde böbreğimin daha da büyüdüğünü söyledi neden olabilir yada bebeğe ve bana bi zararı olur mu? Bir haftadır sancı çekiyorum hatta acile bile gittim nts ye girdim açıklığım kontrol edildi bi sıkıntı yoktu bekleyelim dedi böbrekten kaynaklı olabilir dedi napmalıyım sizce?