Merve3913 Halen bı belirti yok 40+1 gelmeyen kız 😆 bu haftada gelmezse nasıl olur bilgisi olan bu durumu yaşayan var mı
Mrvweeeeee Merve3913 devletemi gdiyosn anva devlet bkketr bu haftaya kdar cunku insallah olur sancin gelir ama smdi belirti yoksa agri sanci gbi ozamnda gelmz bnmde ole oldu sezeryan oldum aclma flnda yoktu
Kusciviltisi Merve3913 40+3 hala gelmedi 😞 41. Haftaya bekliyor doktorum maksimum gelmezse ya suni ile yada sezaryen ile doğumum olacak
Nazli_ayar Mrvweeeeee devlette sanci gelmezse normal doğum olmasi icin suni sanci vermiyorlar mi direkt sezeryana mi aliyolar
Merve3913 Mrvweeeeee devlete gidiyorum açılma henüz yok sancida anlamadım bı turlu nst da çıkmıyor normalde hemen geçiyor sanciysa tabi