balpetegim_35 6 kasım cumartesi günü bebeğim sabahtan akşama kadar anormal derecede hareketliydi . Ne oturabildim ne kalkabildim. Aşırı derecede rahatsız ediyordu . Akşam 00:30da tuvalete sıkışık haldeydim koltuktan kalkmamla bişey aktı gitti idrarımı kaçırdığımı düşündüm . Kokladım idrar kokmuyordu. Eşim dışardaydı. Annem uyumuştu . Uyandırmadım . Sonra anneme su gelmesi nasıl olur diye sorarken bi anda pijamam sırılsıklam oldu . Eşimi aradık apar topar hastaneye gittik . Hala suyum geliyordu . 01:30da Yatış verdiler . Sancımın gelmesini bekledik . Açılmama baktılar 1 cm açılmam vardı . Sabah 8de suni sancı verdiler. Bi süre hiçbişey hissetmedim . Şiddeti artınca dayanamıyorum diye ağlamaktan dermanım kesildi . Saat 13:00da açılmama baktılar hala daha 1 cm di . O kadar sancı çekmeme rağmen açılmam olmamıştı . Artık sezeryan istediğimi söyledim . Acilen sezeryan yaptılar . Spinal oldum . 15 dakka sürdü . 7 kasım 13:20de Oğluşuma kavuştum . Göğsümün ucu olmadığı için ve sütüm cgelmediği için emziremedim . Mama verdik bebeğime . Şu anda minik bebeğim mışıl mışıl uyuyor . Sezeryan olduğum için 2 saatte bir yürüyorum zor olsa da . Rabbim herkesin kucağını doldursun inşallah 🙏 isteyen herkese annelik nasip etsin bana hala daha rüya gibi geliyor .
Emineyavuz_53 balpetegim_35 Hayirli olsun kaç kilo doğdu acaba ben de 38+2 de olcam gibi beklerse oğlum .
Belsii_20 Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏻Sonunda kavuşmak en güzeli, siz de bir an önce toparlarsınız inşallah. Benim de göğüs ucum yok, emzirememe durumum olur diye endişe ediyorum 😵💫
Emineyavuz_53 balpetegim_35 maşallah benim de 36+ 3 de 3200 dedi Dr inşallah teşekkür ederim .. Hemen hemen aynı olacak gibi ..