reyibil Merhabalar 7 haftalik hamileyim. Hamileliği planlarken aslında diş tedavilerimi yaptirdim fakat 1 dişime kanal tedavisi yapilması gerekiyordu bir türlü yaptıramadım. Kaç gündür ağrıdan kıvranıyorum uyku uyuyamıyorum. Dişi cektirebilirmiyim veya tedavi ettirmem bebege zarar verir mi? Boyle birsey yasayan varmi lutfen yardım edin
Gamze_eeennnnm reyibil benimde dolgu yarım kalmıştı dün dişim kırıldı damakta asılı kaldı ette ve inanılmaz acı veriyordu doktor yoktu bende dün kendim çektim dün rahatladım ya valla yarısı yok ama olsun 😅
Lavinliya reyibil ben hamileligimin başından son 5 ayıma kadar dış ağrısı çektim çok korktum çok kötü birşey seni çok iyi anlıyorum şuan tedavisini yatırabilirsin kabal tedavi yaptırdım öyle ağrım gitti şuan farklı bir dişimden zorum vae son ayim olduğu için yapmiyorlar egerki kendini düşünüyorsan hıc bekleme yaptır derim
Sibellllo reyibil 4 gün çektim dişim kırıldı sabahlara kadar uyku uyumadım ağrıdan geçer diye ne geçti ne parol ile yaradı doktorum. Kızdı bana neden kendini süründürüyorsun diye yazı yazdı dişimi tedavi ettirip kurtuldum kadın doğum doktorum özellikle gebelikte diş tedavisi olunabileceğini söyledi bunın bebeğe bi zararı olmadığını söyledi ben yaptırdım diş ağrısı kdar betermişim görmedim hayatımda
Tugbatugba-8181- reyibil hiç bir zararı olmaz bende yaptırdım ilk hamileliğimde ama röntgen çekilmez sadece
Mercimegim4 İlk 10 hafta önermiyorlar organ gelişimi tamamlanmadığı için sanırım. İlaç tedavisine başla bence. 2.trimester döneminde de yaptır bence :(
reyibil Mercimegim4 yaa :( yarın en iyisi bi doktorumla görüşmek en azından ilacsa ilac en hafife indirgemesine bile raziyim çok teşekkür ediyorum
Mercimegim4 reyibil bende son haftalatdayım hiç bişi yapamıyorlar ağrıdan öldüm günlerdir antibiyotik başladık ağrısı azaldı ama bu bile can yakıyor yatamadım hala ağrıdan. Allah acınızı dündirsin inşallah ne diyeyim çok zor :(
reyibil Mercimegim4 amiin 🙏 Rabbim size de sifa versin hem dogumdan tek nefeste kurtarsin hemde diş agrilariniza sifa olsun insallah
reyibil Gamze_eeennnnm 😀😀 helal olsun valla bazen kendimizin de doktoru olmamiz gerekiyor 😃 Keske bende de oyle bisey olsa en azindan cekip atabilsem ne yapacağımı şaşırdım ☹️
reyibil Lavinliya Ay Allahim cok zor gerçekten agrisina katlanmak gercekten güç çok şükür kurtulmussunuz sizde birisi bitmis birisi baslamis gerci 🙁 Darısı bana olur inşallah bir an evvel kurtulurum agrisindan 🙏
reyibil Sibellllo inan bende görmedim akşamdan beri gözüme uyku girmedi daha yeni disciden geldim doktor onayi olmadan islem yapmiyorlar. Doktorumu aradim o da 12. Haftaya kadar izin vermiyor. 5 hafta daha nasil katlanicam hic bilmiyorum
Cerenleyim 13+2 gebeyim Bende yarım saat önce 20 lik dişimi çektirdim doktor largopen 1 g antibiyotik verdi kullanıp kullanmamakta tereddüt ediyorum, doktorum kullanabilirsin diyor fakat ister istemez evham yapıyorum