Dün gece devlete acile gittim doktor erkekti ve ben sadece karından bakılır diye düşünmüştüm ama vajinal bakması gerektiğini söyledi. Hiç çekinmedim çünkü orada önemli olan bebeğin ve annenin sağlığı. O kadar da memnun kaldım ki hem devlet hastanesi hem acil doktoru bu kadar ilgili olacağını beklemiyordum. Hiç çekinmeyin rahat olun, bu onun işi ve bizim gibi kaç tane muayene ediyorlar her gün. Kendi doktorumdan da memnun olmama rağmen ben bile düşündüm devamlı bu doktora gitmeye.