Ezgiozkul Haftaya girmem ile birlikte bebis dogdu butonu geldi 🤗 Var mi bizimle ayni olan 2200 gram suan kizim olcak Allahin izniyle Allah bu yolda kimse üzmesin insallah bebek sahibi olmanin hayaliyle yasayan , göz yasi döken herkese nasip olsun insallah canî gönülden dua ediyorum evlat kokusu bambaska bir duygu benim ıkinci bebegim oglum 7 yaşında tez zamanda sağlıkla yavrularımıza kavuşalım insallah 🙏
Z-N-21 Ezgiozkul 34+5 im çok şükür. Kilosu 2 buçuk. Allah isteyen herkese versin . Allah Kimsenin kucağını boş bırakmasın . Çok güzel duygular 💜