bsrdgn sende bndensin herkeze sezeryani cok gsel gecti iykide olmusum dedgim zamn bana cok kiziyolar normal daha iyi die 😂 normdeki o sanciyi cekmek cok kotu bence bnm 2. Gunde eve geldim butun agrilarim gecti sanki dogum yapmadm masallah diyimde haftaya 2.sini dogum yapacam insallah ayni olur