Esraz Aynen bende ikili tarama yaptırmıştım. Sonucunu 10 gün sonra sabah erkenden alabilirsin dediler. 10 gün sonra saat 7 de yola çıkıp gittiğimde saat dokuzdu bana 7-7.5 ta gelecektin dediler. Benim evim uzak ve arabayı park ederken çok rahat yarım saat geçiyor. Neyse Sonra sıra verdiler epeyce sıra beklemiştim. İkili temiz çıkmıştı çok şükür ultrasonda da bakalım dedi baktı ve tamam kalp atışı var dedi. Ne cinsiyet ne boyu ne kilosu bakılmasını isterdim çünkü 10 gün önce de bu konuda bir şey demediler. Üstüne üstlük sadece kalp atışı var sözünü duymak için üç asistan doktorun önünde ultrasona girdim sinir bozucuydu. Son olarak bir kan tahlili daha istediler kan uyuşmazlığı için sonucunu öğleden sonra alırsın dediler ama bunun için tekrar bandrol alıp sıraya girdim ve sonuç almayı bekleyemeden çıkmış bulundum. Dediğim gibi asistan doktorlar çok fazla ve hasta bakmaktan bıkmış gibi davrandılar baştan savar gibi. Halbuki biz bir ay gün sayıyoruz bebeğimiz hakkında bir şey duyabilmek için. Taramaya ilk geldiğimde daha ilgiliydiler ve ozaman bu kadar gözüme batmamıştı.