Ceyceyim Arkadaşlar 37. Haftadayim sırt üstü ve sağa yatamıyorum. Sola yatınca sanki bebek şoka düşüyor bende onu eziyor gibi hissediyorum . Korkudan yatamıyorum resmen yana düşünüyor göbeğim bebeği de hissediyorum . Bu sadece bana mı oluyor sizde de var mı ? 😂
bse71gkhn Ceyceyim bende ayni yim benimki tam tersi hep sag tarafta duruyo sağ tarafima yatinca senin gibi bebegi ezicem diye korkuyorm😅
Usenmezz99 Ceyceyim ayyy yu 😃😚😚onlar ezilir mi onlar ezilirmi suları koruyor onları ama o tedirginlik bende de var daha 1.5 2 aylığım😅😅
Ceyceyim bse71gkhn zaten yan yatınca resmen hissediyorum bebeği ay bı dogursaydik hayırlısı ile 😂 bide başı hala yukari da aşağı da dönmüyor beyfendi🙄🙄😂
Ceyceyim mucizegebelik6 sol tarafa yatıyorum orda sorun yok da işte bebek eziliyormus hissi oluşuyor 🥶
bse71gkhn Ceyceyim benimki döndü aturamiyorum bile makat bolgeme batiyo yurudukce cikicakmis gibi geliyo😅
mucizegebelik6 Ceyceyim hayır öğle düşünme sırt üstü yatmak bu haftalarında iyi olmaz. Yan yatiyosun zaten canım yuz üstü degil. Kendini oyle düşündürmemeni tavsiye ederim ☺️
Ceyceyim Usenmezz99 herkes öyle diyor da son aylarda bebeği iyice hissetmeye başladığınızda beni daha iyi anlayacaksınız 😂
Mom3834 Usenmezz99 siz bu haftalara gelin eli kolu bacagı acıtmaya baslasın, üstüne yattıgınızda itip itip dursun yorumunuzu yenileyin bakalım ne hissedeceksiniz 😁 ben 2 ayda yüz üstü yatıyordum 😁😁😁 @Ceyceyim hepimiz aynı şeyden muzdaribiz bide durur diye bekliylorum belki kuskudur diye hareketleri daha cok battıkça diyorum kesin eziyorum 🙈🙈🙈
Guney16_Enes21 Ceyceyim Gece falan her uyandığımda bebeğimin hareketini hissetmeden geri uyumuyorum acaba uyku arasında ezdim bişey oldu mu diye korkumdan 🤦♀️ tek değilsiniz merak etmeyin üstelik benim ikinci çocuğum
Ceyceyim Guney16_Enes21 yalnız olmadığıma sevindim😂 sancılarımdan çok bebeği düşünmekten uyuyamıyorum😂
Guney16_Enes21 Ceyceyim Ben uyuyabildiğim kadar uyumaya çalışıyorum tabiki hiç kaliteli bi uyku yok sürekli uyanıyorum ama olsun ilk oğlumun hiç uykusu yoktu perişan etti beni doğumdan sonra
momsturk Ceyceyim sağ tarafa yatınca titreşime alıyor kendini 😂😂 bacak arama yastık koyup yatıyorum sırt üstü asla yatamıyorum
Mimik momsturk ahahaha benim kizim da😂😂😂 Hernekadar ezilmez vs. Diye dusunden de, ana yuregi dayanamiyorum solum cürüdü🤣🤣🤣 Kizimin kafasi da sag tarafta, sagima yatinca kafa ustu duruyor diye farip bi vicdan yaiyorum😆
secoz Ceyceyim sağa Sola şort üstü düzenli olarak yatıyorum sağa sola yatınca bebek kayıyor göbeğim yamuluyor 😂😂 ezilmez merak etme suyu koruyor onu ☺️
S_y_e_94 Ceyceyim bende sen gibiyim sağ tarafıma yatamıyorum sırt üstü zaten yasak bide benim ikiz sol tarafa yatınca hatta ayağa kalktığımda karnım sol tarafta duruyo :) bende diyorum hep alttaki ezilir mi diye şüphede kalıyorum ama inşallah öyle bişey yoktur :)
ElifB08 Ceyceyim onu bende hissediyorum sanki belime kayıyor orada sıkışıyor gibi ☺️ Halbuki öyle değilmiş 😅
Ozlem2206 Ceyceyim sola yatmak en sağlıklı pozisyon diyolar ama ben asla solumda rahat edemiyorum beş dakka sonra sol belim çatlıyo yatamıyorum en çok sağımda ve sırtüstü rahat ediyorum henüz 21 haftalığız🤷🏻♀️