Kalbimizi ferah tutmak galiba bu hamilelik sürecinde tüm annelerin sınavı.🙂 bebeğini de kendini de strese sokma. Ben henüz hissetmeye başlamadım ama kaygılanman çok normal önce bunu kabul et sonra kendi kendinle mantığınla konuş rahatlayacaksın. ☺️ Bebek henüz yeteri kadar güçlü değil bir de bu zamanlar tembel oluyorlar. Bir de henüz hala iç karında bebeğin rahatça hareket edebileceği kadar yer var yani sıkışmıyorlar ondan da hissedilmiyormuş. 🙂 Sıkma güzel canını hayal kur rahatlatmaya bak kendini🥰