MerakliAnne61 Nasil gidiyor hamilelik bas asagida olmasinin ne tur zorluklarini cekiyorsunuz kizlar yazmakla bitiremem sanirim ben
Glcntn MerakliAnne61 benim 28 de dönmüştü . Kilosu arttıkça aşağıya baskıda artıyor . Doktorumda dedi bazen tuvaletin gelmiş gibi hissedersin ama tuvaletin olmaz o baskı yaptığından olur demişti. Bazen öylede oluyor . Bazen ağrı oluyor şuan 32+2 yiz. Ağrı olunca nstye bağladı gecen bu baskıdanmış ağrı nstde sancı çıkmadı
bebegimizibekliyoruz1 MerakliAnne61 27de döndü benimki 32+3 üm bi sıkıntı yaratmiyor geceleri yarım saatde bir tuvalete kalkmam dışında gün içinde zaten uyumuyorum diye tuvalete gitmek zor gelmiyor ama geceleri sürekli uykum bölünüyor ve uyanınca kolay uyuyamıyorum bel ağrıları ve 30dan sonra başlayan mide bulantım var 😂
birceefe MerakliAnne61 merhaba ben 36.haftadayım. Çok sık tuvalete gidiyorum. Gece çok uyanıyorum. Yatakta sağa sola dönerken ve oturup kalkarken zor oluyor. Bir de sancı gibi batmalar oluyor vajinada.
MerakliAnne61 Benimde 22.haftada dondu ve degismedi halen 34.haftadayim bas asagida baski agri cabasi tabi kilosu arttikca zorlasiyor yatakta sagdan sola donerken hele en zoru o kismi
MerakliAnne61 31 de girdim bende ilk ntsye 33 de girdim 35 de yine giricem 15 de bir cagriyor 31.haftadan beri