Benimde bir tekirim var. Resmen kucak kedisi temas bağımlısı. Ancak çocuklarla arası pek iyi diyemem. Çok tuhaf davranıyor çocuklara. Bizde de aynı soru işaretleri var. Bizsiz uyuyamaz baya sarılarak uyuyor. İkimizin ortasında uyur gelir sevdirir kendini azıcık uyur ayak ucuna geçer. Ve cidden çok kıskanç eve gelen yabancılara karşı sosyaldir fakat yatak odasına giren yatağımıza kıyafetlerimize dokunan herkese tıslar ve tırmalar. Annem ve temizlikçi ablaya öyle yapmıştı. 1 yaşını doldurmayı tavsiye etmişti veterinerimiz dişi kedi diye. Şimdi haftaya kısırlaştıracağız. Daha sakinleşeceğini düşünüyorum