Mrvweeeeee Kizlar 37 haftalgim yuturkn fln agriyo aciyo gbi oluyo asagsi zinde ole oluyomu sanciyla alakasi varmi
Cansu4401 Mrvweeeeee çok ama çok normal canim korkma bende aynı oluyodu yarın doğum yapacm inşallah 🥰
Gizemcetinn Mrvweeeeee çatı ağrısı deniyormuş bende yaşıyorum doktorum magnezyum verdi onu kullanıyorum hafiflettiği biraz doktoruna söyle ilaç vericektir
Mrvweeeeee Cansu4401 nie agrirki ya sezeryan mi olcaksin bende sezeryan olcam haftaya ozamna kadar dayaniyim bari die ugrasiyorm
Cansu4401 Mrvweeeeee evet canım benim isteğim üzerine sezryan olacak bebek artık kendini doğuma hazırliyo ve başı assada olabilir çok normal yani
Mrvweeeeee Cansu4401 anladm zaten benimkinin masallah cok erken kanala grmis kafasi oyuzdenmi oluyo anlamyrm doguracak gbi oluyo.
Asyaozturk Benimde genital bölgem cok ağrıyor yürüyemiyorum bacağımı uyurken hareket ettiremiyorum gerçekten ağrıyor hayrlisyla doğsa da artık 33 bitti
Mrvweeeeee Gizemcetinn pzartrsi dogumum var ozaman kdar dayanirim artk cok siddetli degl zaten smdilik😊