Didem4957 yok canım kimseyi almıyolar acil kadın doğumdan doğumhaneye inerken telefonunu kıyafetlerini herşeyini yakınına veriyorlar önlük giyip indiriyorlar doğumhanede nst odası 3 kişilik zaten ama yakının yukardan sistemden seni görüyor adını yani görüyor doğuma girip girmediğini doğum başladığı an sistemde ismin yazıyor yanında da normal yada sezeryan yazıyor ordan takip ediyor bende kontrollere gittiğimde Çetin beye gitmiştim 2 kez gitmiştim zaten hiç beğenmedim çok suratsızlar eğer doğumuna hala varsa oraya gitmeye devam ediceksen Burak demirele al randevunu o iyi ben ona düşüremedim hiç o yüzden Çetin beye gittim