BeBeU Ersibneh evet berbat bi 13 hafta geçirdim ve o ilacı almadğım her güne çok kızıyorum tamamen geçirmiyor ama %70 rahatlatıyo canım
Funda1999 Ersibneh bnde kullanıyorum hamileligimin başından itibaren 12.haftadayim içmedigim gün yataktan kalkamiyorum içtiğim gün unutuyorum hamile olduğumu bnde çok faydası oldu 😊
_neslihan_ Ersibneh işe yaramaz diye almadım onca gün bulantı çektim keşke alsaymışım şimdi kullanıyorum inanılmaz rahatlatıyor çok az bu saatlerde oluyor bulantı ama öneririrm
Hathat İlk basta cok uyku yapti ama sonra alistim 5 ay kullandim hastaneye yatiyordum bunu kullanmasam cok etkili
Selin12- Happymommy normalde gece yatarken iki tane alıyordum ben ilk başlarda sonra kesilmeyince sabah ta 1 tane aldım o şekilde ixe bilirsiniz çok mideniz bulanıyorsa
ikizlerin_annesi__ Bende kullanıyorum içmediğim zamanlarda yediklerimi çıkarıyorum çok kötü oldum başlayınca kesildi
sema_altas55 Ersibneh Bende kullanıyorum daha yeni memnunum sabahları bulantım oluyodu şimdi olmuyo akşamdan içince 🐣