MMmerve_ canım ilk 3-4 ay aşırı şekilde şişkinlik yaşadım. O derece ki rahat rahat oturamazdim bile. Yediklerini dikkat et karbonhidrati azalt. Bana karpuz inanılmaz şişlik yapiyordu bi lokması bile. Bi de rezene icebilirsin gerçekten gazı çıkarmayı kolaylaştırıyor. Soda falan hikaye bence bi de süt değil yoğurt tüket