Gurbetten Kızlar ikizlerime 25. Haftalık hamileyim. Önce de oluyordu doktor olabilir demişti ama bugün arttı kasılmalar . Geçen hafta da serklaj olmuştum.Sadece karnımda toplanma sertleşme gibi bişey, kasıklarımda bir şey yok. Korkmalı mıyım?
Kadriye_k Gurbetten merhaba bende 35 haftalık ikizlerime gebeyim bende de sürekli oluyor sertleşen bölgeyi okşayınca düzeliyor. Yerlerleri daraldığı için toplanıyorlar annesi endişe etme
Asliveannesi Gurbetten dun gitim aynisi bende vardi doktor sanci deyil dedi nor.aldir bol bol dinlen dedi okadar kasilmalarima ragmen acilmamda yoktu 00:00 itibariyle 38+0 olduk
Ceyduygu Gurbetten Merhabalar bu konuyla ilgili bilgim yok ama size birşey soracaktım. Bende ikizlere hamileyim kasılmalarınız kaç haftalıkken başladı?
Mucizemm18 Bnde burda bekleyeyim çünkü 3 gün önce bnde serklaj oldum 22 haftalık hamileyim bugün bnmde bebeğim karnımda toplandı gibi hissettim inşallah normaldr
Gurbetten Mucizemm18 İnşallah normaldir. Benim 20. Haftalarda başladı ama günde 3-4 oluyordu şimdi baktım bi 20-25 dk da bir oldu çok korkuyorum çok….
o1anneadayi Mucizemm18 benimde iki gün önce karnımda sertleşme oldu bebek sanki bir yerini dayamis gibi ve orası çok fazla ağrıyordu batıyordu hala ara ara oluyor bunun adı kasılma mi bilmiyorum ama dün bunun için doktora gittiğimizde hersey normal dedi rahim ağzına bakti kapalı dedi o görmüştür o zaman kısalıgını
Mucizemm18 Gurbetten inşallah normaldir canım ama istersen bi doktorası git ne olur ne olmaz, Rabbim sağlıklıcakla kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🤲
Mucizemm18 o1anneadayi herşey normal dediyse bi sıkıntı yoktur o zaman bu haftalarda olması normal mi acaba bilmiyorum
Gurbetten Kadriye_k İnşallah öyledir. Sizin haftanız ilerideymiş, 25 li haftalardan beri oluyor muydu acaba? İnşallah hepimiz sağlıkla kucaklayalım, baştan beri sorunluydu ama bi 8-9 hafta daha dayansalar her şey geçecek inşallah🙏🏻
Kadriye_k Gurbetten evet evet benimde oluyordu o haftalarda hareketlerinden çok toplandıklarını ve sertliklerini hissediyordum.
Gurbetten Asliveannesi İnşallah öyledir. Ben de geçen haftalarda sormuştum arada oluyor toparlanıyor sertleşiyor diye normal demişti. Bu akşam üst üste olunca çok korktum
Gurbetten Ceyduygu 20’lerde başladı ama günde birkaç kez yani azdı ilerleyen haftalarda artmaya başladı
Ceyduygu Gurbetten Bizde 13 haftaligiz gaz mi kasilmami tam ayırt edemiyorum ama oğlumda böyle birşey yaşamamıştım kasılmaya benzettim. Sanırım henüz erken bunun için
ikizannesiiii Gurbetten Kurkma canım benimde o haftalarda başladi şimdide oluyor normal bebekler boyuyur toplanıyorlar eskiden koçuklerdi doktorom korkacak bişey yük dedi
Asiveblue Bende 31+2gunluk hamileyim 25.haftadan beri süregelen karnimda sertlik var ama benim günün her saatinde sert ve bildiğiniz taş gibi geçen haftadan beri felaket gaz sancısı çekiyorum normalde muayenem haftaya ama bu hafta gidip sormak istiyorum ama kasılma gibi bisey düşünmüyorum çünkü günün her saatinde taş gibi sert bir göbeğim var acaba siz de benimle aynı problemi yaşıyor musunuz