Güzel anneler merhaba,
Tecrübeli annelere sormak istiyorum malum indirimler söz konusu bebeğimin doğmasına 4 ay var, bebek bezini şimdiden indirimdeyken en azından 2 paket 1 numara alayım mı yeni doğan bebek kesin 1 numara kullanıyor değil mi? Eğer alın dersenız sleepy natural ya da molfix düşünüyorum sizce hangisi?