Mehtapakgl damlayy8 gerek yok canım. 5 li yeter. Zaten müslim örtü battaniye ( penye- yün) götürürsün. Sen bol bol zıbın al yanına ve çokça alt açma bezi
BusraUras damlayy8 benim hastane çantamda; 2tane 10lu hastane çıkışı Yedek zıbın tulum(ya da alt üst takım) eldiven şapka çorap iç zıbın (hepsinden 4er adet) Ağız mendili Alt açma örtüsü 15adet bebek bezi Bebek temizleme pamuğu Biberon emzik mama termos saf su Müslin Örtü Polar battaniye Islak mendil Pişik kremi Yelek Bunlar vardı hatırladığım kadarıyla. Ama yedek penye tarzı battaniyeniz varsa 5li hastane çıkışlarınızda yeter.
Ebruliiimm damlayy8 bence gerek yok ccsnım zayen o 10 lü takımnın içindeki önlüğü falan hemen kullanmıyorsun agız mendili falanda ayrıca çantana koyduysan 10 lü takıma gerek kalmıyor
damlayy8 Ebruliiimm ya evet bende öyle düşündüm 5 Li takımlar yeterli olur 3 lü takımlarım da var onlardan da koyarım