Bu markayi ill defa duydum. prego almıştım ben. Alırken kaç aşamalı yatirilabildigine dikkat edin. Ve mümkünse deneyin. Çünkü bazıları yatirilirken cok güç uygulamak gerekebiliyor. Birde bizimki 360 derece donduruluyordu o da bazen cok kolaylik oluyor.