Handan_65 mercimeginannesi71 Vaka 24+1 baya catlağım var halada cok kasınıyor badem yağı zeytinyağı bioil yag sürüyorum ama çatlağa engel olmuyor
Deletedmom_33 mercimeginannesi71 Bio oil, sarı kantaron ve acı badem kullanıyorum ama baktım yenisi oluşmuş küçücük vazgeçtim 🤣 Artık kasinirsa kullanıyorum. Zaten tüp bebeğe başladığımda oluşmuştu çatlaklar hala duruyor yukarı doğru geliyorlar yavaş yavaş takmıyorum artık 😅😅
Aslhn12 mercimeginannesi71 normalde de aşırı kuru bir vücudum var hatta hamile kalmadan evvel dahi kaşısam da dökülüyordu vücudum o derece kuru. Hala da öyle 32 haftadayız çatlak uok şu an 25, haftadan beri badem yağı falan kullanıyorum ama bence biraz da kişuyle alakalı sen yine kullan badem yağı tavsiye ederim
mom06 Düzenli nemlendir extra bişey alma. Çatlayacağı varsa ne yaparsan yap çatlıyor. Kaşımamaya özen göster. Ben bio oil, zeytinyağı, ayva çekirdeği kullandım düzenli yine de çatladı sonrasında geçti ama düzenli devam ettim
mercimeginannesi71 Anladım teşekkür ederim. Bana da zeytinyağı vazelin vs diyenler oldu ama tüylenme yapar diye korktum