mavininkadini_95 çok haklısın tatlım ama zor zamanları atlatmışsın gibi. Ben de tüp bebekle hamile kaldığım için çok evhamliydim, 12 haftam dolduğunda doktorum dedi ki düşük riskini çok büyük oranda geride bıraktık dediğinde biraz rahatlamıştım. Senin de çok az kalmış 3 ayı doldurmana, yüreğini ferah tut. Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz. Zaten gerçekten doğacaksa o çocuk ne yaparsan yap doğuyor. Hiiiic ruhunu daraltma, bebis de içeride sıkılmasın. Allah’ın izniyle sağlıkla kucağına al inşallah 🙏🏻 ☘️🌸