Gzmhsyn Kızlar 24. Haftayım kaburga agrım var uzun süre oturamıyorum ayakta duramıyorum bu normal mi sizce 😢
Ayaz2016alya2022 Gzmhsyn ne ayakta durabiliyorsun uzanınca da batıyor agrıyor nasıl yatacam bilemiyorum sırt üstü zararlı sağ solda batıyor 😩😒
nrmnmrt Evet bende 30 haftamdayim sol taraf ağrıyor deliniyor resmen uzaninca geçiyor bu hafta kontrolüm inşallah binsorun yoktur
Gzmhsyn nrmnmrt bende doktoruma sorucam bide bel rahatsızlığım vardı önceden o yüzden normal doğum istemiyorum onuda söylemek istiyorum
Mehtap38- Ahh öluyorum acıdan 33. Haftamdayım dahada şiddetlendı bişey batıyo resmen.bi çözüm bulan varsa yazsın lutfen dayanılmaz oldu artık elım hep orda😢
Ayaz2016alya2022 Mehtap38- bende aynı durumdayım 16 da başladı ve suan 29 hala devam ediyor bişey bulursanız banada yazın lütfen 😩😩😩
Derin0712 Gzmhsyn sordum normal dedi agislastgin icin bunlar normal dedi 70 kilo oldum daha ama gobek cok sivri
Ayaz2016alya2022 Derin0712 bende aynı dertteyim ilk gebeliğimde tek taraf agrıyordu bukadar degil şimdi iki tarafım agrıyor resmen ölüyorum ne yapacam bilmiyor 15 haftada başladı suan 29 ve hala devam cok kötü bır durum dr sordum normal dedi 😭😭
Dilarass Gzmhsyn magnezyum vitamin canım ilaç değil zaten ama doktora deseniz kas ağrım var magnezyum yazarmısınız diye yazar hemen herkese veriliyo zaten