Ygttnmr Kızlarrrr bebişe kilo aldıran yiyecekler neler? Gerçekten bunları yedim bebeğim kilo aldı diyenleri bekliyorum 🥳🥳 Haftada 1700 kg çıktı. Doktor, gelişimi iyi bundan sonra daha hızlı kilo alacak zaten dedi. Ama gene de içime sinmedi sanki kilosu biraz düşük gibi mi bilemedim. Kız bebiş bu arada
mucizegebelik6 Ygttnmr 4 kilo Ve üzeri doğuran arkadaslarim son zamanlar da kilo aldırma adına kaşar peyniri, muz, bulgur pilavı, portakal mandalina, et tavuk balik dediler 😂
Minikkuzular Ygttnmr benim kızım 33 +6 da 2600 gram doğdu maşallah ben ne yersem bebislefime yarıyor ben hci yemek ayırt etmem lezzetli olan herşeyi yerim
Sedefavc Canım 32de gittim banada 1810kilosu dedi erkek bebek bu arada. Kilosunun 5-6gun kadar az olduğunu söyledi ama düşük değil olması gereken Aralık tablosunda dedi.
Ygttnmr Sedefavc evet aslında internete yazınca da hep 1600 1900 arası gösteriyor gene de alsın istiyorum ya 😂
Ygttnmr mucizegebelik6 ay 4 kiloyu ben doğuramam da 😂 İlk bebeğim erkek 3.600 doğmuştu. Bu pıtırcık daaa zayıf gibi geldi kuş gibi gelecek elime 😜 Muz kaşar cevize bastırdım diğerlerini de deneyim 2 hafta sonra kontrol var inşallah alır
Sedefavc Ygttnmr bence yeme içmeyle çokta alakası yok gibi hep söylenenler hergun tukettigim şeyler aslında
mucizegebelik6 Ygttnmr bebeğiniz zayıf degil bence. Ama yine de söylediklerimi yeyin bence. Bende o haftalara gelince oyle yapicam insallah 😀 sağlıkla gelsinler 💙
Ygttnmr Minikkuzular ben buna hep takıntılı olduğum için kilo almıyor sanırım. Aldı mı almadı mı hep aklımın köşesinde. Oğlumda hiç düşünmedim kilosunu ne bulsam yerdim iştahım açıktı ama bunda ben bile yiyemiyorum ki bebe kilo alsın midem bulanıyor herşeyden hala. Sabahtan akşama kadar yemesem kalsam aklıma yemek gelmez o derece. Galiba o yüzden almıyor
mucizegebelik6 Ruyalaralemi bence bu şekilde kıyaslama yapmayın. Ona kalırsa 33 hafta 1900 kg olan arkadaşım da var Suan. Doktoru normal demiş. Bu şekilde söyleyip iyice tedirginlestiriyosun
Ygttnmr Ruyalaralemi Yaa ben bu gazla kayserideki tüm muzları yerim 😜 Şaka bir yana maşallah sağlıkla doğsun 🙏🏻 Bakalım alırsa alır almazsa canı sağolsun kilo çok da önemli değil
Ygttnmr mucizegebelik6 Teşekkür ederim tavuk harici hepsini yiyebilirim 🤤😂 aminn, sağlıkla gelsinler 🌸
Ygttnmr mucizegebelik6 Doktorum bana da normal dedi internette de böyle yazıyor da ben biraz pinpiriklendim sanırım. Kardeş bile aynı olmazken başkalarıyla tabii ki fark olacak sağlıklı gelmesi en önemlisi insallah hayırla kucağımıza alırız