Maya1903 ben 15 haftalık hamileyim bir haftaya yakındır adet olacakmış gibi agrı çekiyorum vede bir Haftadır Bel acısı çekiyorum herkezde Olur mu bilmem ama afedersiniz sanki adet olacakmışım gibi ateş basıyor .kasıklarımı sanki biri eli ile sıkıyormuş gibi agrı Giriyor normalde herşeyde hastaneye giden biriyim ama nedense bu sıkıntılarıma rağmen gitmiyorum sizce bir sıkıntı varmıdır doktor bir kere senin Doğum sancın var demişti vede düşük tehlikem var ilaçda kullanıyorum bilgisi olan biri yardım edebilirmi