Papatyamevsimi-89 Kramp gibi bsg girdi belime kalkamiyorum ve belim kırılacak sanki agridan :(Eşim zeytinyagj ile ovaladi baya masaj yaptı ama faydasi olmadı..bel fıtığı olmuş olabilir miyim?Zaten yatakta dönerken de kütür kütür ses geliyor belimden 😞
Civcivimm35 Papatyamevsimi-89 Beli ovalatmak iyi değil diye biliyorum bebek erken doğabilir sadece haftası dolmuş riskli olmayanlara bel ovalatmak iyi hatta doğumda ovalatmak çok iyi geliyo. Duş alıp sıcak havlu koyun isterseniz
BHNF Papatyamevsimi-89 bende de çok ağrı oluyordu . Nbl markası kalsiyum yazdı doktorum çoook rahatladım . Kalsiyum hatta tüm değerlerine baktır takviye kullanabilirsin .
Damlaemrem Papatyamevsimi-89 benimde 33 haftalik cok agrim vardi catı agrisiymıs agir kaldirmak ,yurumek gibi seyler arttirirms yavas hareket edip mumkun oldgnca istirahat etmek gerekiyoms
Canankmrc Papatyamevsimi-89 of ya birebir aynısıyım yattıgım yerden de kalkamıyorum uyku zaten uyuyamıyorum
Papatyamevsimi-89 Civcivimm35 Zeytinyağ sıcak değildi canım sıcak olunca oluyormus ..Doktorum izin vermisti hatta kasıklara da surebilirisn dedi..Ya bu saatte olmaz da yarin yapiyim parol mu icsem
Civcivimm35 Papatyamevsimi-89 İçebilirsin tabi canım ama ben pek tercih etmiyorum hap ilaç vs elimden geldiğince uzak duruyorum. Dayanılcak gibi değilse iç bi tane şifa olsun inşallah
BHNF Papatyamevsimi-89 magnorm magnezyum kramplar için . Gebelikte bel ağrısı kalsiyum eksikliğinden kaynaklı oluyor .