Selam anneler 👋
Bebek odası takımları çok hoşuma gidiyor özellikle sonradan yatak olan beşikler çok güzel duruyor.
Diğer yandan da park yatak çok hoşuma gidiyor özellikle bir yere giderken rahat tanışınır olması (anne kayınvalide evi vs)
Sizin önerileriniz nedir ?